Din husforsikring giver adgang til Bolighotline, som er en del af vores univers Ekstra Tryghed. Her kan du få gode råd til skader i din bolig, fx hvordan du kan udbedre eller begrænse dem. Har du klimarelaterede udfordringer, hjælper vi også med dem. Bolighotline giver dig:
- Kompetent telefonisk rådgivning
- Mulighed for at sende e-mail med billeder af problemet
- Professionelle fagpersoner med byggeteknisk baggrund
Få svar på spørgsmål som
- Hvordan kan jeg forebygge oversvømmelse i kælderen?
- Er mit område særligt udsat for skybrud eller stormflod?
- Kan jeg beskytte tag og facade mod stormskader?
- Hvorfor kører vandmåleren rundt, selvom vi ikke bruger vand?
- Hvad gør jeg med revnen i ydervæggen på vores hus?
- Hvorfor lugter der af mug i vores entré?
- Er det farligt, at der løber sod ned ad vores skorsten?
- Hvorfor slår HFI-relæet hele tiden fra?
Professionel rådgivning – altid
Det er professionelle fagpersoner med byggeteknisk baggrund, der sidder klar ved telefonerne, når du ringer til vores Bolighotline. De er alle tilknyttet vores samarbejdspartner Sedgwick Leif Hansen A/S, som er et eksperthus med speciale i udbedring af skader.
Sådan bruger du Bolighotline:
Du kan finde telefonnummeret og e-mailadressen til Bolighotline under Ekstra Tryghed på Min side.
Inden du ringer, må du gerne finde policenummeret på din husforsikring frem og have det ved hånden. Det finder du under din husforsikring på Min side. Skriver du en e-mail til Bolighotline, så husk policenummeret i mailen. Vedhæft også gerne billeder eller video af problemet, du har spørgsmål til. Så kan vi bedre rådgive dig.
Log ind på Min side