En husforsikring med fordele
Husforsikringen dækker dit hus hele vejen rundt ved skader efter brand, storm, regn, tyveri eller hærværk. Med Super-pakken får du blandt andet dækningen Bolighjælp, som giver dig adgang til Tryg Bolighotline.
Når du er boligejer, kan der dukke småskader og spørgsmål op hen ad vejen, det er rart at vende med fagfolk. Du kan bruge Tryg Bolighotline som en direkte linje til rådgivning om skader og vedligeholdelse i hjemmet.
Med dækningen Bolighjælp, som er en del af husforsikringen, får du adgang til Tryg Bolighotline. Her kan du ringe ind med spørgsmål til skader i din bolig eller sende en e-mail med billeder af problemet. Tryg Bolighotline er, kort og godt:
Bolighotlinens medarbejdere er fagpersoner med byggeteknisk baggrund. De er alle tilknyttet vores samarbejdspartner Sedgwick Leif Hansen A/S, som er et eksperthus med speciale i udbedring af skader.
Du kan finde telefonnummeret og e-mailadressen til Tryg Bolighotline under Ekstra Tryghed på Min side.
Hvis du skriver en e-mail til Tryg Bolighotline, skal du huske at skrive dit policenummer. Det finder du under din husforsikring på Min side. Vedhæft gerne billeder eller video af problemet, du har spørgsmål til. Så kan vi nemmere og hurtigere hjælpe dig videre.
Åbningstiden er alle hverdage 9-16.