Sådan fungerer Tryg Bolighotline
Med en indboforsikring hos os har du Plus Fordele. En af dine fordele er, at du kan bruge Tryg Bolighotline og stille spørgsmål til fagfolk om skader og vedligeholdelse af dit hjem. Sådan kontakter du os:
Få svar på problemer som
- "Der er kommet en revne i ydervæggen på vores hus"
- "Der lugter af mug i vores entré"
- "Der løber sod ned ad vores skorsten"
- "HFI-relæet slår hele tiden fra"
- "Vandmåleren kører rundt, selvom vi ikke bruger vand"
Du får hjælp af fagfolk
Bolighotlinens medarbejdere er fagpersoner med byggeteknisk baggrund. De er alle tilknyttet vores samarbejdspartner Sedgwick Leif Hansen A/S, som er et eksperthus med speciale i udbedring af skader.
Hav dit policenummer klar
Når du kontakter Bolighotlinen, er det en god idé at have dit policenummer fra din indboforsikring klar. Du finder det på Min side.
Log ind på Min side