Med dækningen Bolighjælp, som er en del af husforsikringen, får du adgang til Tryg Bolighotline. Her kan du ringe ind med spørgsmål til skader i din bolig eller sende en e-mail med billeder af problemet. Tryg Bolighotline er, kort og godt:
- Kompetent telefonisk rådgivning
- Mulighed for at sende e-mail med billeder af problemet
- Professionelle fagpersoner med byggeteknisk baggrund
Få svar på problemer som
- "Der er kommet en revne i ydervæggen på vores hus"
- "Der lugter af mug i vores entré"
- "Der løber sod ned ad vores skorsten"
- "HFI-relæet slår hele tiden fra"
- "Vandmåleren kører rundt, selvom vi ikke bruger vand"
Du får hjælp af professionelle fagfolk
Bolighotlinens medarbejdere er fagpersoner med byggeteknisk baggrund. De er alle tilknyttet vores samarbejdspartner Sedgwick Leif Hansen A/S, som er et eksperthus med speciale i udbedring af skader.
Sådan får du hjælp:
- Skriv til [email protected]. Husk at skrive navn, adresse og telefonnummer - og vedlæg gerne fotos af problemet.
- Ring på 44 20 47 20
- Åbningstiden er 9-16.
Hav dit policenummer klar
Når du kontakter Bolighotlinen, er det en god idé at have dit policenummer klar. Du finder det på Min side.
Log ind på Min side