Bolighotline

Bolighotline - få gode råd om din bolig

Når du er boligejer, kan der dukke småskader og spørgsmål op hen ad vejen, det er rart at vende med fagfolk. Du kan bruge Tryg Bolighotline som en direkte linje til rådgivning om skader og vedligeholdelse i hjemmet.

    Sådan fungerer Bolighotline

    Med dækningen Bolighjælp, som er en del af husforsikringen, får du adgang til Tryg Bolighotline. Her kan du ringe ind med spørgsmål til skader i din bolig eller sende en e-mail med billeder af problemet. Tryg Bolighotline er, kort og godt:

    • Kompetent telefonisk rådgivning
    • Mulighed for at sende e-mail med billeder af problemet
    • Professionelle fagpersoner med byggeteknisk baggrund

    Få svar på problemer som

    • "Der er kommet en revne i ydervæggen på vores hus"
    • "Der lugter af mug i vores entré"
    • "Der løber sod ned ad vores skorsten"
    • "HFI-relæet slår hele tiden fra"
    • "Vandmåleren kører rundt, selvom vi ikke bruger vand"

    Du får hjælp af professionelle fagfolk

    Bolighotlinens medarbejdere er fagpersoner med byggeteknisk baggrund. De er alle tilknyttet vores samarbejdspartner Sedgwick Leif Hansen A/S, som er et eksperthus med speciale i udbedring af skader.

    Sådan får du hjælp:

    Du kan finde telefonnummeret og e-mailadressen til Tryg Bolighotline under Ekstra Tryghed på Min side.

    Hvis du skriver en e-mail til Tryg Bolighotline, skal du huske at skrive dit policenummer. Det finder du under din husforsikring på Min side. Vedhæft gerne billeder eller video af problemet, du har spørgsmål til. Så kan vi nemmere og hurtigere hjælpe dig videre.

    Åbningstiden er alle hverdage 9-16.

    Log ind på Min side

    Hus

    En husforsikring med fordele

    Husforsikringen dækker dit hus hele vejen rundt ved skader efter brand, storm, regn, tyveri eller hærværk. Med Super-pakken får du blandt andet dækningen Bolighjælp, som giver dig adgang til Tryg Bolighotline.

    Få husforsikring