Bekræftelsesbreve udsendt ved en fejl

Flere af vores kunder oplever desværre at modtage bekræftelse på køb af forsikring på forsikringer, som de netop har opsagt til 01.01.2019. Dette skyldes en fejl i vores system, og vi beklager den forvirring dette har givet.

 Læs mere
Cross
Kundeservice

Forsikringsoversigten 2019

Et årligt overblik

Forsikringsoversigten giver dig et årligt overblik over dine forsikringer hos os. Vil du have et opdateret overblik, finder du det under 'Forsikringer' på Min side.

Oversigten er personlig

Forsikringsoversigten viser de forsikringer, der står i dit navn. Har andre i din husstand forsikringer i deres navn, får de deres egne forsikringsoversigter.

Giv dine forsikringer et servicetjek

På Min side kan du tjekke, om du er forsikret, som du har brug for. Du kan tilpasse dine forsikringer og fx tilføje dækninger og ændre din selvrisiko.

Hvad kan jeg se på min forsikringsoversigt?

Vi sender dig en oversigt over dine forsikringer en gang om året. Oversigten er en del af reglerne for god skik, som alle forsikringsselskaber følger. På din forsikringsoversigt kan se du se en opsummering af dine forsikringer, dækninger og selvrisici og eventuelle rabatter.

Opsagte forsikringer kan stadig være med
Hvis din opsagte forsikring stadig står på oversigten, skyldes det ofte, at opsigelsen endnu ikke var trådt i kraft, da oversigten blev udskrevet.

Her på Min side kan du selv se status på din opsigelse. Så snart din opsigelse er trådt i kraft, vil den fremgå under ’ophørte forsikringer’. Er du i tvivl, er du velkommen til at ringe til os på 70 33 28 28.

Nye ændringer er ikke altid med
Hvis din nytegnede forsikring eller dækning ikke fremgår af oversigten, skyldes det på samme måde, at den endnu ikke var trådt i kraft inden oversigtens udskrivelsesdato. Er du i tvivl, kan du altid se dine nyeste ændringer her på Min side under ’forsikringer’.

Oversigten er kun for dine privatforsikringer
Erhvervs- og landbrugsforsikringer hos Tryg kan du se ved logge på Min virksomhed på tryg.dk/erhverv. Har du pensionsordninger gennem Velliv  Nordea Liv og Pension, får du en særskilt oversigt derfra.

Om priser

Hvorfor er prisen helårlig, når jeg er tilmeldt månedlig løntræk? 
Alle dine priser i forsikringsoversigten bliver vist pr. år for overblikkets skyld. Er du tilmeldt månedlig løntræk, skal du ikke gøre noget – din betalingsaftale fortsætter uden ændringer.

Særlig selvrisiko – hvad er det?
På visse skadetyper, fx indboforsikring, gælder der en ’særlig selvrisiko’. Denne selvrisiko er obligatorisk – det vil sige, at det altid er den særlige selvrisiko, der gælder ved den specifikke skade, uanset din individuelle selvrisiko.

Din individuelle selvrisiko
- er en selvrisiko, som du selv har været med til at vælge. Du kan fx have en høj selvrisiko, så din samlede årlige pris bliver mindre. I nogle tilfælde kan du Du kan også vælge en selvrisiko på 0 kr. Så vil din årlige pris være højere, men du skal ikke selv betale noget af en eventuel skade.’


Hvorfor stemmer prisen ikke med de forsikringer der er vist?
Forsikringsoversigten viser de forsikringer, hvor du selv er forsikringstager, og oplyser den samlede pris på alle forsikringer, hvor du er betaler. Fx hvis du har et udeboende barn, men stadig betaler barnets Ulykkesforsikring.

Hvor kan jeg se min rabat?
Du kan se din rabat under ’Aftaler’ ved hver forsikring i oversigten. Rabatten er fratrukket den årlige pris. Har du nyere rabatter, er de måske ikke kommet med i den årlige forsikringsoversigt. Vil du have et opdateret overblik, finder du det under ’Forsikringer’ på Min side.

Log ind på Min side

Om dækninger og nye behov


Hvor kan jeg se og ændre mine dækninger?
Under ’Forsikringer’ på Min side kan du se dine dækninger, læse uddybende i betingelserne og tilføje eller fjerne dækninger.  
Har du spørgsmål til dine dækninger og forsikringer, er du velkommen til at ringe til os.

Hvordan er jeg dækket?
Vil du vide mere om, hvad en dækning præcist indeholder, kan du læse det i dine forsikringsbetingelser. Alle dine betingelser kan ses på www.tjm-forsikring.dk/betingelser.

Har du spørgsmål til dine dækninger, kan du også ringe til os og få hjælp på 70 33 28 28.