Kunde anmelder skade

Har du spørgsmål til eller ønsker du at anmelde en skade?

Har uheldet været ude, kan du anmelde din skade online på Min side - så springer du telefonkøen over og kan anmelde din skade, når det passer dig. Du kan også se status på dine tidligere og igangværende skader.

 

Nederst på siden kan du klikke dig videre til svar på de spørgsmål, vi oftest får, når vores kunder anmelder en skade.

Har du brug for akuthjælp?

Ring til os
Ring til os, hvis du har brug for hjælp her og nu, eksempelvis ved vejhjælp, vand i kælderen, indbrud eller en alvorlig situation på rejsen.
Ring til os, også uden for vores åbningstider.

Sådan er forløbet, når du anmelder en skade online

1.

Du udfylder 

anmeldelsen

Du logger på Min side, og vælger den forsikring du har skade på.

 

Du udfylder anmeldelsen og finder din dokumentation frem, vi beder dig om.

2.

Vi behandler

din skade

Du får en kvittering på mail, når din skade er oprettet.

 

Skaden kan ses i din oversigt på Min side under Skader.

 

Vi henvender os til dig, hvis vi har brug for yderligere oplysninger. Du kan altid vedhæfte ekstra information, fx dokumentation for udlæg eller kvitteringer, på Min side.

3.

Du modtager

svar

Du får besked om, hvilken afgørelse der er truffet på din skadeanmeldelse.

 

Du modtager svar på mail.

Fordele ved at anmelde en skade online

Anmeld online
Anmeld skader døgnet rundt på Min side - hurtigt og nemt.
Vi guider dig igennem anmeldelsen og fortæller dig, hvilken slags dokumentation du skal finde frem.
Undgå telefonkø og anmeld skaden, når det passer dig.
Du kan se status på din skade på Min side.
Du kan altid vedhæfte ekstra information fx bilag eller lave rettelser efterfølgende på Min side.