
Hjælp og support til Min side
Her finder du de mest almindelige spørgsmål og svar angående logins og de funktionaliteter, der er på siden.
Hjælp og support til Min side
Her finder du de mest almindelige spørgsmål og svar angående logins og de funktionaliteter, der er på siden.
For at logge på kan du bruge enten NemID med nøglekort eller det nye MitID. MitID er den nye generation NemID. Det nye digitale identifikationsmiddel bliver indført i Danmark fra sommeren 2021. Fordelene ved MitId er, at det bliver en sikrere, mere fleksibel og brugervenlig løsning end NemID.
Har du ikke brugt MitID før, kan du kontakte din bank og bestille et.
Få svar på hvad, hvornår og hvordan om MitID hos Digitaliseringsstyrelsen
Du kan se spørgsmål og svar om MitID hos Digitaliseringsstyrelsen
Når det er din tur til at få MitID, vil du modtage en besked fra din bank. Beskeden får du enten i din net-/mobilbank eller i Digital Post - og ingen andre steder. Du skal være logget ind på din net-/mobilbank for at kunne se beskeden. Når du har modtaget beskeden, har du 30 dage til at få MitID. Har du brug for hjælp til at få MitID, så er det din bank, du skal kontakte.
Du opertter en brugerid når du skifter fra nemID til MitID. Din bank hjælper dig. Du kan fortsat bruge dit NemID
Da du oprettede et NemID, valgte du et brugernavn – det er det brugernavn, du skal bruge her. Det kan fx være dit cpr. nr. men det kan også være et selvvalgt brugernavn. Det er altså ikke et særligt Tryg eller TJM login.
Vi kan desværre ikke hjælpe dig med at finde brugernavnet – her skal du rette henvendelse til NemID, det gør du her.
Har du glemt din adgangskode, skal du bestille en ny midlertidig adgangskode hos NemID – det gør du her.
Kan du ikke se dokumenterne på Min side? Se om du kan finde en løsning på problemet herunder.
Bruger du iPhone eller iPad? Så åbner du sandsynligvis hjemmesider i browseren Safari. I Safari kan du godt hente dokumenter fra Min side, men du skal tillade ”pop up”-vinduer for at kunne se dokumenterne.
Tillad pop-ups:
Har du tilladt pop-ups i Safari eller bruger du en anden browser, og kan du stadigvæk ikke tilgå dokumenterne på Min side, skal du ringe til Servicedesk på 70 21 02 91. Her kan du få hjælp, mens du sidder ved skærmen.
Ofte skyldes en manglende forsikring, at du ikke er forsikringstageren, men medforsikret.
For at kunne se forsikringer, skal du have adgang fra forsikringstageren. Det kan han/hun gøre ved at logge ind og give fuldmagt til andre i husstanden.
Kontakt os. Vi kan logge ind på vegne af dig og se, om der er fejl. Hvis forsikringsrådgiveren heller ikke kan se forsikringerne, skal det undersøges nærmere af Servicedesk.
Ring direkte til Servicedesk på telefon: 70 21 02 91 – du skal oplyse dit CPR nr. for at vi kan fejlsøge på dit login.
Denne fejl forekommer, da vores services nogle gange fejler. Løsningen er at prøve igen, og mange gange løser det problemet.
Det er vigtigt at du giver os besked om fejlen, så vi kan udbedre den slags fejl. Derfor skal fejlen meldes ind til Servicedesk, så de kan oprette en sag på det. Kontakt dem venligst på 70 21 02 91.