support
Support og kundeservice

Hjælp og support til Min side

Her finder du de mest almindelige spørgsmål og svar angående logins og de funktionaliteter, der er på Min side.

Hvad er Min side?

Min side er samlingspunktet for dine forsikringer, regninger og skader. Min side giver dig det komplette overblik. Du kan bl.a. foretage ændringer, købe nye forsikringer og udvide forsikringer med flere dækninger, orientere dig om policer, anmelde skader og tjekke din bonus fra TryghedsGruppen.

Læs mere om, hvordan du bruger Min side herunder.

Hjælp til MitID

Du kan se spørgsmål og svar om MitID hos Digitaliseringsstyrelsen

Spørgsmål og svar om Min side

Hvad er Min side?

Min side er samlingspunktet for dine forsikringer, regninger og skader. Min side giver dig det komplette overblik. Du kan bl.a. foretage ændringer, købe nye forsikringer og udvide forsikringer med flere dækninger, orientere dig om policer, anmelde skader og tjekke din bonus fra TryghedsGruppen.

Hvad kan jeg bruge Min side til?

På Min side kan du danne dig overblik over aktive- og ophørte forsikringer. Du kan se policenumre, betingelser, forsikringssummer og selvrisiko samt opdatere dine forsikringer. Det er derfor muligt at gå i detaljerne med dine forsikringer, så du er sikker på, at du altid er dækket ordentligt.

Du kan også anmelde skader og følge igangværende skadesager, så du er orienteret om udviklingen.

Der er også andre selvbetjeningsmuligheder. Du kan bl.a. rette kørelængde på din bilforsikring og til- eller fravælge dækninger på dine forsikringer.

Hvorfor bør jeg logge på Min side?

Der er mange gode grunde til at logge på Min side, men kort sagt er Min side et godt valg til at: 

  1. slippe for at vente: vores rådgivere vil altid gerne hjælpe, men Min side er en god medhjælper, når du har brug for at springe køen over.
  2. få et godt overblik: vi har samlet alle dine forsikringer i et let og overskueligt overblik. Det samme har vi med dine dokumenter og andre oplysninger, som du kunne have brug for at se. 
  3. at foretage ændringer: hvis du har brug for en ekstra dækning eller en ny forsikring, vil rette din kørelængde på din bil eller måske bare opdatere din adresse, så kan du gøre det hele selv på Min side.

Log ind på Min side

Hvad betyder Digital Kunde?

Som Digital Kunde siger du ja til at modtage dokumenter og post digitalt.
Du siger ja til, at vi opbevarer dine forsikringspapirer digitalt. Du kan se dem på Min side.

Du får besked på mail, når der er nye dokumenter. Som Digital Kunde får du ikke nye dokumenter på brev.

Ønsker du at tilmelde dig Digital Kunde?

Tryk på 'Profil' under dit navn i øverste højre hjørne.

header menu på Min side

 

Vælg 'Ja' øverst på siden under 'Kommunikation'. Husk at trykke på 'Gem ændringer'. Så har du tilmeldt dig digital kommunikation fra TJM. Du kan også tilmelde dig elektronisk markedsføring. Dette er et separat samtykke fra Digital Kunde. Vi skriver kun til dig, når vi mener, at vi har relevante nyheder eller gode tips til at forebygge skader eller lignende.

Min profil - Min side

Post i e-Boks

Hvis du er tilmeldt post fra TJM i e-Boks, vil du kunne se de samme dokumenter begge steder. Ønsker du at til- eller framelde dig post fra TJM i e-Boks, skal dette ske på e-boks.dk.

Jeg kan ikke logge ind på Min side. Hvad skal jeg gøre?
Hjælp til at logge på Min side

Vi har herunder samlet forskellige vejledninger til kendte problemer i forbindelse med at logge på Min side.

 

Jeg prøver at logge på med iPhone eller iPad (iOS)

Jeg prøver at logge på med Windows computer eller Mac

 

Har du husket cookies?

Når du besøger tjm-forsikring.dk, skal din browser være indstillet til at acceptere cookies. Ellers vil du ikke kunne logge på Min side.

Log ind på Min side

 

Jeg har problemer med dokumenterne på Min side. Hvad skal jeg gøre?

Kan du ikke se dokumenterne på Min side? Se om du kan læse problemet ved at...

Tillad pop-ups for at se dokumenterne

Bruger du iPhone eller iPad? Så åbner du sandsynligvis hjemmesider i browseren Safari. I Safari kan du godt hente dokumenter fra Min side, men du skal tillade ”pop up”-vinduer for at kunne se dokumenterne.

Guide:

  1. Gå til indstillinger
  2. Find “Safari” på listen
  3. Klik på “Safari”
  4. Slå “Bloker ekstra vinduer” fra

Har du tilladt pop-ups, og oplever du stadigvæk problemer?

Har du tilladt pop-ups i Safari eller bruger du en anden browser, og kan du stadigvæk ikke tilgå dokumenterne på Min side, skal du ringe til Servicedesk på 70 21 02 91. Her kan du få hjælp, mens du sidder ved skærmen.

Jeg mangler en forsikring i mit overblik, når jeg logger ind. Hvad skal jeg gøre?

Ofte skyldes en manglende forsikring, at du ikke er forsikringstageren, men medforsikret.

For at kunne se forsikringer, skal du have adgang fra forsikringstageren. Det kan han/hun gøre ved at logge ind og give fuldmagt til andre i husstanden.

Jeg mangler en eller flere forsikringer på Min side. Hvad skal jeg gøre?

Kontakt os. Vi kan logge ind på vegne af dig og se, om der er fejl. Hvis forsikringsrådgiveren heller ikke kan se forsikringerne, skal det undersøges nærmere af Servicedesk.

Ring direkte til Servicedesk på telefon: 70 21 02 91 – du skal oplyse dit CPR nr. for at vi kan fejlsøge på dit login.

Siden er helt blank, når jeg logger ind på Min side. Hvad skal jeg gøre?

Denne fejl forekommer, da vores services nogle gange fejler. Løsningen er at prøve igen, og mange gange løser det problemet.

Det er vigtigt at du giver os besked om fejlen, så vi kan udbedre den slags fejl. Derfor skal fejlen meldes ind til Servicedesk, så de kan oprette en sag på det. Kontakt dem venligst på 70 21 02 91.

Tal med support

Kendte tekniske fejl på Min side kan eksempelvis være:

  • Manglende forsikringer på Min side
  • Min side er helt blank
  • Fejl ved åbning af dokumenter

Ved disse eller andre tekniske problemer kan du kontakte Servicedesk på 70 21 02 91.