Hjælp og support til Min side
Her finder du de mest almindelige spørgsmål og svar angående logins og de funktionaliteter, der er på Min side.
Hjælp og support til Min side
Her finder du de mest almindelige spørgsmål og svar angående logins og de funktionaliteter, der er på Min side.
Min side er samlingspunktet for dine forsikringer, regninger og skader. Min side giver dig det komplette overblik. Du kan bl.a. foretage ændringer, købe nye forsikringer og udvide forsikringer med flere dækninger, orientere dig om policer, anmelde skader og tjekke din bonus fra TryghedsGruppen.
Læs mere om, hvordan du bruger Min side herunder.
Du kan se spørgsmål og svar om MitID hos Digitaliseringsstyrelsen
Min side er samlingspunktet for dine forsikringer, regninger og skader. Min side giver dig det komplette overblik. Du kan bl.a. foretage ændringer, købe nye forsikringer og udvide forsikringer med flere dækninger, orientere dig om policer, anmelde skader og tjekke din bonus fra TryghedsGruppen.
På Min side kan du danne dig overblik over aktive- og ophørte forsikringer. Du kan se policenumre, betingelser, forsikringssummer og selvrisiko samt opdatere dine forsikringer. Det er derfor muligt at gå i detaljerne med dine forsikringer, så du er sikker på, at du altid er dækket ordentligt.
Du kan også anmelde skader og følge igangværende skadesager, så du er orienteret om udviklingen.
Der er også andre selvbetjeningsmuligheder. Du kan bl.a. rette kørelængde på din bilforsikring og til- eller fravælge dækninger på dine forsikringer.
Der er mange gode grunde til at logge på Min side, men kort sagt er Min side et godt valg til at:
Som Digital Kunde siger du ja til at modtage dokumenter og post digitalt.
Du siger ja til, at vi opbevarer dine forsikringspapirer digitalt. Du kan se dem på Min side.
Du får besked på mail, når der er nye dokumenter. Som Digital Kunde får du ikke nye dokumenter på brev.
Ønsker du at tilmelde dig Digital Kunde?
Tryk på 'Profil' under dit navn i øverste højre hjørne.
Vælg 'Ja' øverst på siden under 'Kommunikation'. Husk at trykke på 'Gem ændringer'. Så har du tilmeldt dig digital kommunikation fra TJM. Du kan også tilmelde dig elektronisk markedsføring. Dette er et separat samtykke fra Digital Kunde. Vi skriver kun til dig, når vi mener, at vi har relevante nyheder eller gode tips til at forebygge skader eller lignende.
Post i e-Boks
Hvis du er tilmeldt post fra TJM i e-Boks, vil du kunne se de samme dokumenter begge steder. Ønsker du at til- eller framelde dig post fra TJM i e-Boks, skal dette ske på e-boks.dk.
Vi har herunder samlet forskellige vejledninger til kendte problemer i forbindelse med at logge på Min side.
Jeg prøver at logge på med iPhone eller iPad (iOS)
Jeg prøver at logge på med Windows computer eller Mac
Har du husket cookies?
Når du besøger tjm-forsikring.dk, skal din browser være indstillet til at acceptere cookies. Ellers vil du ikke kunne logge på Min side.
Kan du ikke se dokumenterne på Min side? Se om du kan læse problemet ved at...
Tillad pop-ups for at se dokumenterne
Bruger du iPhone eller iPad? Så åbner du sandsynligvis hjemmesider i browseren Safari. I Safari kan du godt hente dokumenter fra Min side, men du skal tillade ”pop up”-vinduer for at kunne se dokumenterne.
Guide:
Har du tilladt pop-ups, og oplever du stadigvæk problemer?
Har du tilladt pop-ups i Safari eller bruger du en anden browser, og kan du stadigvæk ikke tilgå dokumenterne på Min side, skal du ringe til Servicedesk på 70 21 02 91. Her kan du få hjælp, mens du sidder ved skærmen.
Ofte skyldes en manglende forsikring, at du ikke er forsikringstageren, men medforsikret.
For at kunne se forsikringer, skal du have adgang fra forsikringstageren. Det kan han/hun gøre ved at logge ind og give fuldmagt til andre i husstanden.
Kontakt os. Vi kan logge ind på vegne af dig og se, om der er fejl. Hvis forsikringsrådgiveren heller ikke kan se forsikringerne, skal det undersøges nærmere af Servicedesk.
Ring direkte til Servicedesk på telefon: 70 21 02 91 – du skal oplyse dit CPR nr. for at vi kan fejlsøge på dit login.
Denne fejl forekommer, da vores services nogle gange fejler. Løsningen er at prøve igen, og mange gange løser det problemet.
Det er vigtigt at du giver os besked om fejlen, så vi kan udbedre den slags fejl. Derfor skal fejlen meldes ind til Servicedesk, så de kan oprette en sag på det. Kontakt dem venligst på 70 21 02 91.
Kendte tekniske fejl på Min side kan eksempelvis være:
Ved disse eller andre tekniske problemer kan du kontakte Servicedesk på 70 21 02 91.