Thomas Cook Group er gået konkurs  Læs mere
Cross
Skal du rejse til det sydøstlige Spanien?  Læs mere
Cross
Til katte og hundeejere

Ny dyrlægehotline passer på dit kæledyr

Hund og pige er derhjemme. Med sikkerheden om at kunne få en dyrlæge over telefonen hvis hunden skulle blive syg

Du kan nu gå til dyrlægen hjemmefra. Med den nye dyrlægehotline, kan du få en behagelig konsultation via kameraet på din telefon.

Tag dyrlægen med på ferie

Med den nye dyrlægehotline kan du have dyrlægen med overalt, hvor du er. 

Via video på din telefon kan du nemt og bekvemt tale med en dyrlæge, som har mulighed for at vurdere, om der er behov for et fysisk dyrlægebesøg. Det eneste, du skal gøre, er, at hente app'en, så er du klar til næste dyrlægebesøg.

Hvilke TJM kunder kan bruge dyrlægehotlinen?

Har du en katte- eller hundeforsikring hos os? Så kan du med dækningen "Sygdom og Ulykke" bruge hotlinen. Og du kan bruge den alle dage - også aftener, weekender og helligdage.

Dyrlægen har åbent: alle dage kl. 9-24.

Det er gratis at bruge servicen. Og det er autoriserede dyrlæger, der er med i ordningen. Alle konsultationer foregår på dansk.

Hvordan kommer du i gang?

Det er nemt at komme i gang. Tjek din forsikring, køb dækningen, hvis du ikke allerede har den og hent app'en:

  1. Tjek om du har dækningen Sygdom og Ulykke - log ind på Min side og find svaret
  2. Download app'en "FirstVet", der hvor du normalt henter apps
  3. Log ind med NemID
  4. Bestil en tid

Eksempler på det, du kan bruge dyrlægehotlinen til:

Få svar på spørgsmål om sygdom og ulykke, fx opkast og diarré, forgiftning, kløe og hudproblemer, øje- og øreproblemer, hoste og nysen, skader og ulykker.

Spørgsmål om adfærdsproblemer, diæt, ormekur, fornyelse af recepter og lignende er ikke med i servicen.

Hent app'en på mobilen her