Hund og kat
Til katte- og hundeejere

Online dyrlægehotline passer på dit kæledyr

Gå til dyrlægen hjemmefra. Med vores online dyrlægehotline, kan du få en behagelig konsultation via kameraet på din telefon.

Tag dyrlægen med på ferie

Med den nye dyrlægehotline kan du have dyrlægen med overalt, hvor du er. 

Via video på din telefon kan du nemt og bekvemt tale med en dyrlæge, som har mulighed for at vurdere, om der er behov for et fysisk dyrlægebesøg. Det eneste, du skal gøre, er, at hente app'en, så er du klar til næste dyrlægebesøg.

Hvilke TJM kunder kan bruge dyrlægehotlinen?

Har du en katte- eller hundeforsikring hos os? Så kan du med dækningen "Sygdom og Ulykke" bruge hotlinen. Og du kan bruge den alle dage - også aftener, weekender og helligdage.

Dyrlægen har åbent: alle dage kl. 9-24

Det er gratis at bruge servicen. Og det er autoriserede dyrlæger, der er med i ordningen. Alle konsultationer foregår på dansk.

Hvordan kommer du i gang?

Det er nemt at komme i gang. Tjek din forsikring, køb dækningen, hvis du ikke allerede har den, og hent appen:

  1. Tjek om du har dækningen Sygdom og Ulykke - log ind på Min side og find svaret
  2. Download appen "FirstVet" i App Store eller Google Play
  3. Log ind med NemID
  4. Bestil en tid

Eksempler på det, du kan bruge dyrlægehotlinen til:

Få svar på spørgsmål om sygdom og ulykke, fx opkast og diarré, forgiftning, kløe og hudproblemer, øje- og øreproblemer, hoste og nysen, skader og ulykker.

Spørgsmål om adfærdsproblemer, diæt, ormekur, fornyelse af recepter og lignende er ikke med i servicen.

Hent appen i App Store her

 

Hent appen i Google play her